2009. április 13., hétfő

Aki egyszer elindult a lejtőn...

Nem tudunk megállni, hihetetlen! Tegnap este (vasárnap, igen ez még ugyanaz a hét mint az előző post) megnéztük a Papírrepülők című filmet, ami hatalmas! Nagyon jó! Aztán volt egy buli a Merlinben és be lehetett menni mozijeggyel ingyé.
Mondanom sem kell, hogy koktélakció volt, egyet fizet, kettőt kap így rendeltünk egyből 3 koktélt ami 6-á változott. Megittuk és közben kitaláltam, hogy egy Papírrepülők flyerre összegyűjtünk több és több aláírást, merthogy ottvoltak a partyn. Sikerült a rendezőtől, a brékesektől, az egyik kopasztól, dj Bal, a két dj-től és aki nagyon meghatározta a film hangulatát az operatőrtől is. Mivel az utolsó busszal haza akartünk jönni ezért nem maradtunk, hogy megvárjuk az összes szereplőt de ez már egy jó emlék.
Ami még érdekes volt, hogy a film annyira mi voltunk városlakók, hogy odamentem, egy csajcsoporthoz, hogy ti is játszottatok benne nem? Majd felvilágosítottak, ugyan ismernek mindenkit de ők nem szerepeltek, és készségesen megmutatták kik azok akik már ittvannak és, hogy majd szólnak, ha jön valaki. És szóltak amikor megjött egy pár ember. Így távozás előtt visszamentem és megköszöntem és megkérdeztem, hogy nem-e akarja valaki megadni a számát :) és egy csaj meg is adta, de csakis Papírrepülős flyerre, így szereznem kellett egyet.

Tehát ez lett a vége...ma már biztosan pihenés lesz! :)

0 comments: