2008. július 14., hétfő

Budapestről

Nagyon jól érzem magam itt Pesten, ezalatt a 3 nap alatt találkoztam a barátaimmal, döglöttem otthon és egy egész napot a Bánki irodában töltöttem.
Reggel befele jövet bementem a Jánosba a szemészetre mert van egy beutalóm és mert amúgy is kiszárad a szemem a napi 8 óra gépes melótól. Nem is tudom hogyan gondoltam, hogy csak ugy odamegyek es akkor megvisgalnak. Bementem a kartonozóba (így hívják a betegfelvételt) és mondtam, hogy szeretnék jelentkezni egy gyors kivizsgálásra. Hát olyat itt csak így nem lehet, előre be kell jelentkezni. Nagyon örültem, persze aznapra nem volt hely, így szeptember 3 17 óra (csak hogy el ne felejtsem) kell bemennem és megnéznek.
Szar, hogy nagyon esik az eső, mert így nem olyan jó kedvvel megyek el efottra és bulizom szét az arcom. Viszek bakancsot, hogy jó legyen :)

0 comments: