2008. július 6., vasárnap

Hétvége

A hetvege nyugodtan telik, semmi extra nem tortenik, csak dogles, es Jobaratok 8. evad nezese. Azert a 8. evad mert ezt kaptuk meg Ernőtől (ő szerezte a lakást, és ő szokott ittlakni).
Tegnap (szombaton) mostunk, kézzel, mosóporral, öblítővel. Arra gondoltam, kéne írni egy wash clothes by hands howto -t azaz hogyan mossunk kézzel.

Először is kell hozzá koszos ruha, meg víz, legalább egy mosdókagyló csappal (csapból follyon víz :), mosópor, öblítő, két kéz (egyébként elég egy is).
Menete a következő:
  1. A mosdókagylóba beleteszük az egyszínű ruhát (ez fontos hogy pl a piros és fehér pólót ne mossuk össze hacsak nem akarunk trendi rózsaszín pólókat.)
  2. Ráengedjük a vizet és teszünk hozzá mosóport.
  3. A két kézzel vagy az egyel összekeverjük a mosószert és dörzsöljük a ruhát ruhával ahol koszos.
  4. Le kell öblíteni a ruhát a mosószertől, majd újra vizet kell önteni a mosdókagylóba és öblítőt is.
  5. Ki kell öblíteni a ruhát az öblítős vízben.
  6. Ki kell öblíteni a ruhát az öblítős víztől. (sok lett ez az öblítés, várom a szinonímákat öblítésre kommentek közé.)
  7. Ki kell teregetni a ruhát szárítóra, és vigyázni kell, hogy a szél ne fújja le a szárítóról és a szárítót se fujja le a szél. (nálunk sikerült a szélnek felborítania a szárítót)
Tegnap este néztük ugye ezt a sorozatot és betoltam egy sopronit, erre ugy ahogy kell elaludtam, az ágyban ahonnan a filmet néztük, és egy óra körül felébredtünk, hogy ki kéne kapcsolni a gépet (nem nem sípolt mint a tv éjjel) és rendesen lefeküdni.
Ma 10 körül ébredtünk fel, Emese főzött és most Skypeal beszélget a barátnőivel.
Nekem is hiányoznak a barátaim...

5 comments:

Blöki írta...

szeptembertol johetsz hozzank is "megmutatni" hogy is kell ezt, mert nem jo a kepzeloerom, meg rovid is a memoriam, havonta ujramutogatni az ugy rendben? :)

Blöki írta...

dedurva tudja ki vagyok :)

gergely írta...

ehh, felejtos, kulonben is ha mar tudja a weboldal, hogy ki vagy akkor a neten azt is meg fogod talalni, pl ebben a blogban, hogy hogyan kell mosni :P :)

Blöki írta...

de azt meg nem tudja, h keressen nekem egy mosogatonot :)

gergely írta...

asszem tevedesben vagy a nevekkel :) en ugyanis ferfi vagyok :)
aki efotton be fog baszni es bulizni fog! :)