2008. július 31., csütörtök

Mas kultura,na

Megsem fogom felrakni a maradek kepet, mert lusta vagyok. es kulonben is mindenki megtalalta mar flickr-en.

Ez az egesz Szeged egy tok mas kulturalis szinten van mint Pest, raadasul szerintem ez a szint magasabb.
Hogy miert? Mert nem rohannak sehova(pl a hidon Emesevel mindig mi vagyunk a leggyorsabbak akik setalva lehagyunk mindenkit), az autosok megallnak es atengednek a zebran, mindenki kepes arra, hogy bringaval jarjon, meg a legnagyobb picsak is (hogy a kerekpar fenekformazasi lehetosegeirol ne is beszeljek) aztan vannak ezek a parfumnek nevezett felhok amiket az emberek maguk kore tesznek es a egesz pest ettol budos sztem inkabb, mint a szmogtol.
Ha mar az elobb a lanyokrol volt szo akkor ideirom, hogy szerintem Szegeden tobb fiatal szep lany van mint otthon. Szoval elhetobb hely az biztos. Ugyanakkor mostmar kezd iszonyu unalmassa valni, mert mig otthon kb minden estere jut egy buli vagy megmozdulas, addig itt az a buli, hogy kiulnek a fiatalok Karasz utcara (ez a helyi setalo utca) es stirelik egymast a csajok, mert sracokat annyira nem latni.

Mas. Tudtad, hogy egy nyers tojast bontatlanul kezzel nem tudsz annyira megrazni, hogy instant rantottat kapj amikor osszetorod a tojast?
A bringamon vegre kicsereltem a belsot mert megint lyukas lett, mostmar nagyon kezdek gyanakodni a kulsore, mert folyamatosan defektet kapok. Ugyanakkor kiderult, hogy kotyog a hatso kerekem tengelye, uh meg kell huzni bezsirozni bezsiroztam mar. Miutan kesz lesz vegre a bringa reggelente ki fogok jarni a tolunk kb 1 percre levo nyitott ingyenes skateparkba "rongalni" ;) Jolesz mozogni vegre egy kicsit es nem csak munkahely es otthon kozt setalgatni.

BTW orvoshoz jarok mert muterek szerint magas a vernyomasom. Otthon voltam mar vervetelen most itt Szegeden szivultrahang, kardiologus es ma vettek le a 24 oras vernyomasmero szerkezetet a karomrol es nyakambol. Persze eddig egyik vizsgalat sem mutatta ki, hogy magas a vernyomasom. Mivan ha csak meresi hibak sorozata az egyszer-egyszer mert magas vernyomas?Nyilvan ezt a 24 orassal ki lehet kuszobolni. Ennek az eredmenyere varok most.
Ja, es egy honapos ittletem alatt, most hallottam eloszor igazi szögedi beszedet :)

BTW, hogy igazi geek legyek, ezt a bejegyzest telefonon irtam meg, amig vartam az orvosra, es infran kuldtem at a laptopomra a szoveget ahonnan most felteszem az irast :)

A vegere egy gyongyszem kepet had tegyek be, amit ugy hiv a fonok az irodaban, hogy MANAGER CHAIR, azert ez a neve, mert a fonok erre ul le kozenk (kockak koze) amikor egy projektet beszel meg/at vagy epp 5letel. Ime (had tegyen hozza ide a zarojelbe, hogy a flickr-nek a letolthetos kepfeltolto programja egy rakas szar mert nekem nem akart menni, bezzeg a last.fm!):

0 comments: