2008. július 11., péntek

Utolsó nap

Erre a hétre az utolsó munkanap, és a jövő héten sem lesz dolgozás, mert EFOTTon leszünk. Remélhetőleg ott lesz az egész Bánki HB és a többi Helyi Bizottságból is lesznek még ott.
For the record, tudtad, hogy az efott site-ja is drupallal keszult? :)
Masik kemeny dolog, hogy ellopták Sasa bringáját a mammutból, pedig két lakattal volt lezárva. Tehát az a hatalmas közönség aki olvassa ezt a blogot, az járjon nyitott szemmel az utcán és nézze ezt a bringát:

Ha meglátod lökjed le a bringáról és ütögesd patkához vagy bármi kemény tárgyhoz a bukó nélküli fejét neki, nagyon.
Másik érdekesség, hogy elkezdtem használni aktívabban a del.icio.us közösségi könyvjelző siteot. (sztem a blogolás vonzza magával ezeket a webkettes alkalmazásokat). Felteszem még ide oldalra azt is, hogy épp mit hallgatok last.fm-n.
Épp mentateát iszok sok cukorral, mert az sok energiát ad (legalábbis úgy hiszem, és így finom). Amúgy úgy kaptam rá erre a mentateára, hogy láttam a judapest.org-on egy postot erről. Konkrétan ezt.
Random roundup következik, mint ahogy eddig is az volt :)

Ez a kedvenc képem az IAESTE-ről:


Most pedig következzen néhány kép amit Emese csinált, csak mert megengedi, hogy feltegyem (közben rájöttem, hogy nagyon régi képek is vannak a sd kártyáján így azok közül is szemezgetek):






Btw, amig ezt a blogot irtam addig szunyogirtas volt Szegeden repülőről. Nagyon helyes :) Már csak a legyeket kéne.
Amúgy nem értem, hogy ez a blogger mért mindig a post elejére tűzi be automatikusan a képet..

1 comments:

sasa írta...

köszi, hogy kitetted :)

az orrombannyúlkálós kép pedig... azt is kösz :D ...